Wil je weten hoe we dit in de praktijk vormgeven?
Neem dan contact met ons op!

Contact >

Wil je weten hoe dit in de praktijk vormgeven?
Neem dan contact met ons op!

Contact >

Erik

___________________________

Eigenaar, gesprekspartner en vinoloog

Enkele organisaties waarvoor we met veel plezier gewerkt hebben:


Voor 12 hoofdinspecteurs van de Belastingdienst faciliteerden we een gesprek met behulp van het proeven van wijn. Zij spraken over toenemende verantwoordelijkheden en taken die ze op zich moesten nemen.

___________________________


Na een fusie van twee MBO opleidingen organiseerden we een activiteit voor het nieuwe managementteam. De vraag die we bespraken was: Wat zou het management team van het Zone.college in haar gezamenlijke weg naar groots onderwijs kunnen verstoren?

___________________________


Een marketing- en communicatiebureau voor bouw, wonen en ontwikkeling riep de expertise in van Wijn&Filosofie. Na een fusie van meerdere betonbedrijven wist Wijn&Filosofie de verschillende eigenaren op een ontspannen manier met elkaar in gesprek te brengen. Een prettige kennismaking over hun visies en bedrijfscultuur.

___________________________


In het strategisch plan van een zorginstelling werd de ambitie uitgesproken om te werken vanuit het principe van verbindend en waarderend leiderschap. Dit vroeg om een verandering in het denken en handelen van werknemer en werkgever. Wijn&Filosofie bracht het managementteam op een zinvolle manier met elkaar in gesprek over de veranderde werkwijze.

In een later stadium bracht Wijn&Filosofie de medewerkers met elkaar in gesprek over eigenaarschap en initiatief. We bespraken hoe medewerkers dit principe binnen de dagelijkse praktijk van Zonnehuisgroep IJssel-Vecht tot uitvoering konden brengen.

___________________________


Voor medewerkers van het provinciehuis van Overijssel organiseerden we een goed gesprek met behulp van het proeven van wijn. De deelnemers spraken over vitaliteit op het werk. Er kon gesproken worden over werkdruk, verlangens, balans werk-privé, verveling, omgang met collega’s.

___________________________


Voor het managementteam van de Nederlandse tak, van werelds grootste energiemaatschappij, organiseerden we een zinvolle teambuildingsactivteit. De leden van het MT dachten na over dat wat hen persoonlijk motiveert en energie geeft.

___________________________


In een museum voor architectuur, design en digitale cultuur, en een platform voor de creatieve industrie een wijnproeverij met een goed gesprek. Bezoekers, enkele leden van het managementteam en het kader spraken met elkaar over duurzaam ontwerpen.

Enkele organisaties waarvoor we met veel plezier gewerkt hebben:


Voor 12 hoofdinspecteurs van de Belastingdienst faciliteerden we een gesprek met behulp van het proeven van wijn. Zij spraken over toenemende verantwoordelijkheden en taken die ze op zich moesten nemen.

___________________________


Na een fusie van twee MBO opleidingen organiseerden we een activiteit voor het nieuwe managementteam. De vraag die we bespraken was: Wat zou het management team van het Zone.college in haar gezamenlijke weg naar groots onderwijs kunnen verstoren?

___________________________


Een marketing- en communicatiebureau voor bouw, wonen en ontwikkeling riep de expertise in van Wijn&Filosofie. Na een fusie van meerdere betonbedrijven wist Wijn&Filosofie de verschillende eigenaren op een ontspannen manier met elkaar in gesprek te brengen. Een prettige kennismaking over hun visies en bedrijfscultuur.

___________________________


In het strategisch plan van een zorginstelling werd de ambitie uitgesproken om te werken vanuit het principe van verbindend en waarderend leiderschap. Dit vroeg om een verandering in het denken en handelen van werknemer en werkgever. Wijn&Filosofie bracht het managementteam op een zinvolle manier met elkaar in gesprek over de veranderde werkwijze.

In een later stadium bracht Wijn&Filosofie de medewerkers met elkaar in gesprek over eigenaarschap en initiatief. We bespraken hoe medewerkers dit principe binnen de dagelijkse praktijk van Zonnehuisgroep IJssel-Vecht tot uitvoering konden brengen.

___________________________


Voor medewerkers van het provinciehuis van Overijssel organiseerden we een goed gesprek met behulp van het proeven van wijn. De deelnemers spraken over vitaliteit op het werk. Er kon gesproken worden over werkdruk, verlangens, balans werk-privé, verveling, omgang met collega’s.

___________________________


Voor het managementteam van de Nederlandse tak, van werelds grootste energiemaatschappij, organiseerden we een zinvolle teambuildingsactivteit. De leden van het MT dachten na over dat wat hen persoonlijk motiveert en energie geeft.

___________________________


In een museum voor architectuur, design en digitale cultuur, en een platform voor de creatieve industrie een wijnproeverij met een goed gesprek. Bezoekers, enkele leden van het managementteam en het kader spraken met elkaar over duurzaam ontwerpen.

We werken onder andere samen met:

 

Bezoek ons ook op:

Gastvrijheid zit in onze genen

We geven de deelnemers een warme
ontvangst en leggen hen met hart en ziel
in de watten. Wil een gesprek slagen dan
is een good feeling noodzakelijk.

We werken samen met een aantal
respectabele etablissementen die voor
elke vraag een passend aanbod hebben:
unieke vergaderruimten, heerlijke gastronomie
of een bijzondere ligging van de faciliteit.

Wijn&Filosofie
Postbus 71
8090AB Wezep
info@wijnenfilosofie.nl
06 14210787